2008. szeptember 4., csütörtök

Mákos cheesecake

Ez nem az, aminek látszik....



Eredetileg Maci mákos zebratortáját sütöttem meg, de ez lett belőle. Hát, ha az ember nem követi a receptben előírtakat, akkor vállalni kell a következményeket... Szóval a receptben előírt túró helyett ricottát és mascarponét használtam, ami sokkal hígabb tésztát eredményezett, mint amilyet szerettem volna. Így természetesen a rétegeknek még csak lehetőségük sem volt arra, hogy kialakuljanak, mert már az eleján összefolyt minden. Viszont így mákos cheesecake lett belőle. 175 fokon 1 órán keresztül sütöttem, és a tészta tökéletes lett: vékony, ropogós (nem használtam fel a teljes tésztamennyiséget), de lehet, hogy az is közrejátszott, hogy a sima liszt felét rétesliszttel helyettesítettem, mivel az előbbiből kifogytam. Szóval: isteni finom mákos cheesecaket sütöttem!

1 megjegyzés:

Ottis írta...

Nagyon jól néz ki és nagyon kívánom :-)Nekem is kelllllll!

Blog Widget by LinkWithin